Pre nastavenie domény použijeme ako príklad doménu vasadomena.sk. Pre Vašu doménu použite v nastaveniach Vaše doménové meno.
Webmail
Prístup k Vašim e-mailom cez Webmail nájdete na adrese http://mail.vasadomena.sk.
Ako klient pre webmail je použitý RoundCube.
Nastavenie emailového klienta pre prijímanie pošty
Nastavenie pre protokol POP3:
- POP3 server: pop3.vasadomena.sk (port: 110)
- POP3s server: pop3.vasadomena.sk (port: 995)
Nastavenie pre protokol IMAP
- IMAP server: imap.vasadomena.sk (port: 143)
- IMAPs server: imap.vasadomena.sk (port: 993)
Prihlasovacie meno je názov schránky (napr. Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.) a príslušné heslo.
Nastavenie emailového klienta pre odosielanie pošty
Nastavnie pre protokol SMTP
- SMTP server: smtp.websupport.sk [smtp.vasadomena.sk] (port 25)
- SMTPs server: smtp.websupport.sk [smtp.vasadomena.sk] (port 465)
Na odosielanie pošty je potrebné mať zapnutú smtp autentifikáciu.
Prihlasovacie údaje na odosielanie pošty sú rovnaké ako pre prijímanie pošty
Postup pre Mozilla Thunderbird
Nastavenie odosielania a prijímania pošty pre e-mailovécho klienta Mozilla Thunderbird.
Pre klienta je možné použiť jednodychý automatický nástroj - konfigurátor od spoločnosti WebSupport.
1. V hornom menu kliknite na ikonu Nastavenie, ukážte kurzorom na Možnosti a zvoľte Nastavenie účtov.
2. V okne Nastavenie účtov kliknite na Akcie s účtami > Pridať poštový účet.
3. Vyplňte svoje meno, e-mailovú adresu a heslo. Po vyplnení kliknite na Pokračovať.
4. Ak automatické nastavenie nie je úspešné, kliknite na Manuálne nastavenie.
5. Vyplňte všetky polia tak ako ich vidíte na nasledujúcich dvoch obrázkoch. Ak si želáte prijímať poštu pomocou protokolu IMAP, riaďte sa nasledujúcim obrázkom.
6. Ak si želáte, môžete otestovať nastavenie pomocou tlačidla Znova otestovať nastavenie, alebo môžete priamo zvoliť Hotovo. Ak sa vám do pár minút nezobrazí v priečinku pošta, kliknite na voľbu Čítať novú poštu.
Postup pre Microsoft Outlook 2013
Nastavenie odosielania a prijímania pošty pre e-mailovécho klienta Outlook 2013.
Pre klienta je možné použiť jednodychý automatický nástroj - konfigurátor od spoločnosti WebSupport.
1. Kliknite na "súbor" v ľavom hornom rohu obrazovky. Následne na tlačidlo "pridať konto".
2. Vyberte možnosť "Manuálne nastavenie alebo ďalšie typy serverov". Kliknite na tlačidlo "Ďalej".
3. Ako typ účtu si zvoľte IMAP, alebo POP3. O protokoloch IMAP a POP3 sa viac dočítate v našom návode. Kliknete na "Ďalej".
4. Vyplňte potrebné údaje:
Vaše meno - Meno, ktoré sa bude zobrazovať prijímateľom Vašich správ
Typ konta - POP3 alebo IMAP
Server pricházajúcej pošty - IMAP: imap.websupport.sk (imap.wesadomena.sk)
Server pricházajúcej pošty - POP3: pop3.websupport.sk (pop3.wesadomena.sk).
Server odchádzajúcej pošty (SMTP): smtp.websupport.sk (smtp.wasadomena.sk)
alebo
5. Upravte nastavenia v sekcii Ďalšie nastavenia - na karte server odosielanej pošty zaškrtnite položku "Server odosielanej pošty vyžaduje overenie".
6. Upravte nastavenia portov na karte Spresnenie.
POP3
Pre nešifrované spojenie použite port 110.
Pre šifrované spojenie použite port 995.
IMAP
Pre nešifrované spojenie použite port 143.
Pre šifrované spojenie použite port 993.
SMTP
Pre nešifrované spojenie použite port 25.
Pre šifrované spojenie použite port 465.
7. Nastavenie dokončíte kliknutím na tlačidlo OK a následne na tlačidlo "Ďalej", po potvrdení prebehne test pripojenia.
8. Po kliknutí na "Zavrieť", máte možnosť dokončiť nastavenie a prezrieť si poštu.